Menu
Newsletter

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Karmimybrzuszki.pl

 

§ 1. Postanowienia ogólne

 

Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem URL http//www.karmimybrzuszki.pl, zwanego dalej "Sklepem".

Sklep prowadzony jest przez firmę Kluska i Mika Łukasz Nowosielski z siedzibą: 83-000 Juszkowo, ul.urocza13a/9, posiadającą NIP 5932356850, zwaną dalej "Administratorem".

Adres Sklepu i dane kontaktowe: adres internetowy – www.karmimybrzuszki.pl e-mail – sklep@karmimybrzuszki.pl, telefonu 511184327 adres korespondencyjny – ul. urocz 13a/9, 83-000 Juszkowo.

Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.

Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej email.

 

§ 2. Definicje

 Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:

1.Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.karmimybrzuszki.pl, prowadzący sprzedaż produktów na odległość.

2.Klient –każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z treścią Regulaminu, w tym Konsument jak i Przedsiębiorca.

3.Użytkownik - każdy podmiot korzystający z Internetu, który wejdzie na stronę internetową Sklepu.

4.Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.

5.Newsletter – usługa świadczona przez Sklep Internetowy na rzecz Użytkownika, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie im Newslettera, polegająca na wysyłaniu do takich Użytkowników wszelkich informacji o działaniu Sklepu Internetowego, po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika adresu e-mail, imienia i nazwiska.

6.Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

7.Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.

8.Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.

9.Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów.

10.Rejestracja– dobrowolne podanie danych przez Klienta Sklepu polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na łamach tego Sklepu.

§ 3. Rodzaje i zakres działalności Sklepu

 

1. Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż na odległość za pomocą sieci Internet asortymentu z zakresu artykułów zoologicznych

2. Oferowane przedmioty są przedmiotami nowymi

 

§ 3. Polityka prywatności

 

1.  Klient poprzez wypełnienie formularza zakupu i zaznaczenie okienka przy stosownym oświadczeniu wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) przez Administratora w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu i świadczonych na jego podstawie usług.

2.  Administratorem Danych osobowych jest firma Kluska i Mika Łukasz Nowosielski posiadającymi

   NIP 593-235-68-50.

3.  Administrator Danych powierzył przetwarzanie danych osobowych firmie Home.pl , dane kontaktowe: Home.pl    ul.Zbożowa 4 , 70-653 Szczecin. NIP: 852-21-03-252

4. Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta dobrowolnie. Dane przetwarzane są w celu               niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności w celu:

   a)  zawarcia umowy sprzedaży zamówionego towaru,

   b)  doręczenia Klientowi towaru, na który Klient złożył zamówienie ,

   c) wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru,

   d) zaksięgowania transakcji w informatycznym systemie księgowym Sklepu przez okres wymagany przepisami        prawa oraz przechoania danych osobowych w informatycznym systemie księgowym dla zapewnienia historii          transakcji handlowych dokonywanych przez Sklep,

    e) przechowania danych osobowych Klienta w bazie Klientów.

5. Za dodatkową zgodą udzieloną przez Klienta, zgromadzone dane osobowe mogą być również wykorzystywane    w celach promocyjnych i marketingowych, w tym w szczególności w celu przedstawiania Klientowi oferty                handlowej sklepu oraz innych informacji marketingowych związanych ze Sklepem.

6. W przypadku subskrypcji newslettera oraz wyrażenia zgody na jego otrzymywanie w procesie rejestracji lub          składania zamówienia (wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowej droga elektroniczną), konieczne   jest jedynie podanie w tym celu adresu e-mail, na który przesyłane będą informacje handlowe od Administratora.   Z przesyłania takich informacji Klient może w każdej chwili zrezygnować, logując się na swoje konto w Sklepie      lub klikając link anulujący subskrypcję znajdujący się w stopce każdego newslettera. 

7. Dane podane w trakcie składania zamówienia są przetwarzane również przez następujące podmioty w       podanym zakresie: imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy przekazywane    są firmom przewozowym w postaci etykiety/listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem            doręczenia  przesyłki. W zależności od wybranego rodzaju przesyłki przekazywane są :

  a) Kurier Inpost

  b) Kurier własny firmy Kluska i Mika

  c) InPost Paczkomaty

8. Klient w każdej chwili ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich              poprawienia oraz żądania ich usunięcia;

9. Administrator informuje, iż Klient nie ma obowiązku podania swoich danych osobowych, jednakże           odmowa ich podania uniemożliwi prawidłowe wykonanie wobec Klienta usług określonych w                      Regulaminie oraz świadczeń wynikających z umowy zawieranej miedzy Sklepem a Klientem.

10. Zgromadzone dane podlegają starannej ochronie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.                          Administrator dokłada wszelkich starań, aby przechowywanym danym zapewnić właściwy stopień            bezpieczeństwa. 

11. Sklep informuje Klientów, iż oferowane usługi za pośrednictwem Sklepu świadczone są za                        pośrednictwem publicznej sieci Internet. W związku z powyższym Sklep zwraca uwagę Klientów na to, iż   korzystanie z usług Sklepu może wiązać się z ryzykiem związanym z ingerencją osób trzecich w                 transmisję danych przesyłanych za pośrednictwem sieci Internet pomiędzy Sklepem a Klientem.

12. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sklep drugiej          stronie treści zawieranej umowy:

a) Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.

b) Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.

c) Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.

§ 4. Wymogi techniczne

 

1. W celu prawidłowego i niezakłóconego korzystania ze Sklepu stacja/ urządzenie końcowe Klienta winna        spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:

a) aktywne łącze internetowe,

b) włączona akceptacja plików cookies oraz Skryptów Java

c) aktywny adres poczty elektronicznej

2. Sklep nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.

3. Instalacja oprogramowania o którym mowa w ustępie 1 i 2 jest przedmiotem oddzielnej umowy                 licencyjnej pomiędzy Klientem a licencjodawcą.

4. Witryna internetowa sklepu dopasowana jest do rozdzielczości ekranu 1048-960.

 

§ 5. Zasady dokonywania zakupów

 

1.Sklep, przed dokonaniem potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące informacje:

 a) dokładny opisu danego produktu i jego cech;

 b) łączną cenę zamówionych produktów wraz z podatkami, a także opłatą za transport, dostarczenie oraz    podsumowującą łączną kwotę zamówienia z wybraną opcją dostawy

 c) dotyczące sposobu i terminu zapłaty

 d) dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę.

3.Dokonanie zakupu Produktu wymaga rejestracji w Sklepie

4. Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu pod linkiem /      dostępnego po naciśnięciu przycisku –„ potwierdzam zakup” pod/obok opisu danego          produktu,        lub w podsumowaniu listy/koszyka zakupów, w którym Klient podaje następujące dane:

 a) Imię i nazwisko lub nazwa firmy

 b) Adres email

 c) Numer telefonu

 d) NIP (opcjonalnie np.: dla firm)

 e) Dane adresowe do wysyłki

4. Klient składa zamówienie po zapoznaniu się z informacjami określonymi w treści Regulaminu sklepu       oraz informacjami wskazanymi w ust. 2, które zostaną wyświetlone w postaci elektronicznej w ostatnim     etapie wypełniania elektronicznego formularza poprzedzającym wyrażenie woli związania się umową         poprzez kliknięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Po przeczytaniu zgromadzonych             informacji określonych dla danego zamówienia Klienta, Klient wyraża wolę związania umową poprzez         naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub „potwierdzam zakup” 

5. Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena         wyświetlana w podsumowaniu koszyka przez złożeniem zamówienia uwzględnia koszty przesyłki               zgodnie z wybraną przez Klienta opcją.

6. Sklep zobowiązuje dostarczenia rzeczy pozbawionych wad.

7. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po potwierdzeniu przez Sklep przyjęcia zamówienia           złożonego przez Klienta.

 a) potwierdzenie przyjęcia zamówienia przesyłane jest automatycznie po złożeniu zamówienia przez            Klienta;

 b) Sklep może wstrzymać przyjęcie zamówienia w sytuacji podjęcia wątpliwości co do prawdziwości bądź    rzetelności wskazanych przez Klienta danych w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku Sklep        niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia przedmiotowych wątpliwości.

 c) W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem Klient jest o tym niezwłocznie      informowany. Klient decyduje, czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości                      anulowane.

8.Klient i Sklep związani są ceną Produktu obowiązującą w chwili złożenia na niego zamówienia.

9.W Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:

a) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki doręczanej przez kuriera własnego firmy Kluska i Mika Łukasz Nowosielski lub firmę kurierską,

b) zwykły przelew, na konto firmy 72 1020 1909 0000 3802 0209 3425

c) system płatności elektronicznych PayU

10. Termin na wykonanie płatności wynosi w terminie 5 dni od dnia przyjęcia zamówienia przez sklep

11. Umowę uznaje się za zawartą z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia w przypadku wyboru              płatności za pobraniem bądź z chwilą dokonania wpłaty przez Klienta, po uprzednim otrzymaniu                potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

12. Zamówiony towar jest wysyłany w przeciągu 3 dni roboczych:

 a) od zaksięgowania kwoty należnej za produkt w przypadku wyboru płatności z góry,

 b) od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku wyboru płatności przy odbiorze

 c) od chwili potwierdzenia o przelanej należnej sumie przez system elektronicznych płatności PayU

13. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, kuriera wewnętrznego sklepu              karmimybrzuszki.pl lub do Paczkomatów InPost. Koszty przesyłki zostały określone w zakładce                 Wysyłka. Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem – w zależności od              docelowego miejsca dostawy.

14. W przypadku zamówienia kilku sztuk towaru towar co do zasady pakowany jest zbiorczo w jedna            przesyłkę nie przekraczającą 30kg chyba że, wybierając sposób dostawy Klient wskaże inny sposób          pakowania i zaznaczy opcje odrębnej dostawy dla każdego produktu.

15. O wysyłaniu towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową. Przy wyborze przesyłki kurierskiej,    Klient otrzyma pocztą elektroniczną numer przesyłki. Przesyłkę można zlokalizować pod następującym    adresem: http://inpost.pl

16. Maksymalny termin dostawy według ustawy o prawach konsumenta trwa do 30 dni. W razie                     przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim Konsument ma prawo do wyznaczenia                sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany Klient może odstąpić od              umowy.

17. Jeżeli towar ma zostać przesłany przez Sklep Klientowi będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo     przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru ) przechodzi na Klienta z chwilą jej wydania                 Klientowi. Za wydanie rzeczy (towaru) uważa się jej powierzenie przez Sklep przewoźnikowi, jeżeli Sklep   nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego.

18. Sklep udostępia na życzenie formularz informacyjny (pouczenie o odstąpieniu od umowy) oraz               formularz o odstąpieniu od umowy – formularze stanowią załącznik nr 1 i 2 do niniejszego Regulaminu.

19. Wraz z Produktem wysyłany jest paragon potwierdzający dokonanie zakupu. Na życzenie Klienta            wystawiana jest faktura bez VAT. Klient zobowiązany jest do podania pełnych danych niezbędnych do      prawidłowego wystawienia faktury bez VAT:

 a) Imię i nazwisko/firmę,

 b) Adres zamieszkania/siedziby,

 c) Numer NIP (w przypadku firm), numer PESEL (osoby fizyczne),

 d) Numer zamówienia,

 e) Adres korespondencyjny

Każdy rejestrujący się i/lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres email informacji związanych z przebiegiem transakcji, zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie.

20. Inne informacje dotyczące działania Serwisu, a także zawierające informację handlową o nowych            produktach lub usługach Serwisu, o promocjach Serwisu oraz promujących produkty partnerów                Administratora przesyłane będą tylko tym Klientom, którzy wyrazili na to zgodę.

 

§ 6. Reklamacje

 

1. W zakresie reklamacji Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez            przepisy ustawę kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z        dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.).

2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi , jeżeli rzecz sprzedana ( towar) ma wadę      fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W          szczególności rzecz sprzedana (towar) jest niezgodna z umową, jeżeli:

 a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony          albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

 b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

 c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił       zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

 d) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

3. Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres                        sklep@karmimybrzuszki.pl lub listem poleconym na adres ul. urocza 13a/9, 83-000 Juszkowo

4. Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko Klienta, adres, dane        pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i            przyczynę reklamacji, dane kontaktowe.

5. Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie               wystąpienia wad fizycznych lub prawnych rzeczy, Klient będący konsumentem, ma prawo złożyć                 oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba, że Sklep niezwłocznie i bez               nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.           Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę    (Sklep) albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia            wady.

6. Jeżeli Klient jest Konsumentem , może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać       wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że                 doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo           wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy               ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie                   stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób   zaspokojenia.

7. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość     rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

9. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich                   zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta.

10. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana      została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie    dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.

11. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep wysyła do Klienta Towar wolny od wad        lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są     możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 5 i 6, Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego   żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki.

12. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.

 

 

 

§ 7. Odstąpienie od umowy

 

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient będący          konsumentem ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w         terminie czternastu dni od dnia wydania rzeczy tj. od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie         rzeczy , lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta weszła w posiadanie         rzeczy. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest                wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu,     którego wzór wysyłany jest na prośbę klienta na maila lub listownie. Prośby proszę kierować mailem na    adres sklep@karmimybrzuszki.pl lub telefonicznie na nr tel. 511184327 od pon-do piątku w godzinach      od 10-16

2. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość,     zgodnie z ustawą, nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

 a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźna zgoda konsumenta,           który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez               przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

 b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca      nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

 c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji    konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 


 d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin      przydatności do użycia;

 e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po      otwarciu opakowania nie można zwrócić́ ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów                           higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

 f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,          zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

 g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy             zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić́ dopiero po upływie 30 dni i których      wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej        naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których                  wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania       naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do         dodatkowych usług lub rzeczy;

 i) w której przedmiotem świadczenia są̨ nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe      dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o          dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę̨;

 j) zawartej w drodze aukcji publicznej;

 k) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy,    najmu samo- chodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,        sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień́ lub okres świadczenia usługi;

 l) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie               świadczenia rozpoczęło się za wyraźna zgoda konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od         umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę̨ o utracie prawa odstąpienia od umowy.

3. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres: ul. urocza          13a/9, 83-000 Juszkowo lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie,          jednak nie później niż 14 dni od dnia, w który, odstąpiło się od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że   sam odbierze rzecz. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w     transporcie.

4. W przypadku skorzystania przez Klienta z uprawnienia, o  którym mowa w ust. 1, bezpośrednie koszty     zwrotu towaru pokrywa Klient .

5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego         płatności, w tym obejmujące koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów                         wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób           dostarczenia oferowany w ramach dostawy towarów dostępny w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym           przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o             wykonaniu prawa odstąpienia od umowy ze Sklepem.

6. Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient,          chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla niego z żadnymi          kosztami.

7. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego Towaru (rzeczy) lub    do czasu dostarczenia dowodu odesłania tego towaru w związku z odstąpieniem w zależności od tego,      które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Jeżeli Klient będący konsumentem wybrał sposób dostarczenia rzeczy (towaru) inny niż najtańszy           zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, (dotyczy sposobu pierwotnej dostawy do     Klienta) przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego                         dodatkowych kosztów.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z       niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

§ 8. Postanowienia końcowe i opis możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).

3. Informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
  • Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej- możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
  • wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między Klientem a sklepem;
  • powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społeczne, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl
  • platformie Online Disputes Resolution (ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

Załączniki do Regulaminu

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
– POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

 

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia

a. w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.;

b. w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.;

c. w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.;

d. w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy..

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować osobę odpowiedzialną za wykonanie czynności odstąpienia od umowy:

Firmę Kluska i Mika ul. urocza 13a/9 83-000 Juszkowo. Adres mail sklep@karmimybrzuszki.pl lub tel. 511184327 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

(Informujemy, iż oświadczenie może zostać przesłane na przykład pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie droga elektroniczna na naszej stronie internetowej [proszę wstawić́ adres strony internetowej]. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład poczta elektroniczna).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informacje dotycząca wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba ze wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

 przykład FORMULARZ ODSTAPIENIA OD UMOWY

 

Informujemy, iż formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Korzystanie z formularza jest fakultatywne.

 

 

Adresat:

Kluska i Mika

Ul. urocza 13a/9

83-000 Juszkowo


e-mail – sklep@karmimybrzuszki.pl, telefon 511184327

 

 

Ja/My(*) niniejszym informuje/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

 

 

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

Data

 

(*) Niepotrzebne skreślić.

KOSZYK
TWÓJ PUPIL ZASŁUGUJE NA DOBRE JEDZONKO

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl